fredag 2. november 2007

Full fart ikke alltid like lurt...

...har Munti fått erfare! Under gårsdagens tur gikk det som vanlig i 110, og junior har det som et mål å henge på de to eldre som alltid løper som paniske HELE turen. Etter å ha gått i ca. 10 minutter, ser jeg hundene brase gjennom et område med mye buskas, og hører kort tid etter et foruroligende "aahhh" (eller noe sånt!) Munti kommer like etter ut av krattet, og setter seg ned med et litt slitent ansikt; så jeg skjønner at noe er galt ! Etter en rask sjekk av hans edle deler (på plass og ikke noe i veien), ser jeg at en stor flenge henger ned ved lysken. Men, ikke noe dypt altså, men desto større overflate. Junior ser ikke glad ut! Og jeg blir ikke stort gladere jeg heller... Så, vi snudde nesa hjemover og kjørte tilbake til byen og inn på veterinærkontoret. Resultat: mange sting, gå i bånd i 10 dager og 200 gærninger fattigere




Etter første natta med skjerm (som vi gav opp ved 1-tida i natt) og en del vondt, er Munti på full fart til å bli seg selv igjen! Heldigvis er han flink til å ikke sleike på såret, så jeg tror det skal gå bra. Det som kan bli tøft er å være i ro! Litt vanskelig å få et sår som stadig er i bevegelse til å gro, men vi krysser fingre og skal prøve å være flinke til å begrense hopp og sprett



Ikke så mye har skjedd siden sist. Vi overlevde Halloween! Slukket lyset og latet som vi ikke var hjemme... Funka kjempefint! Ikke et barn i sikte... Vi har vært en tur på Mall of America som ligger i Minneapolis. USAs største kjøpesenter (tror jeg). Hva med type 30 skobutikker og 100 klesbutikker - eller noe sånt! Vi fant ut at vi trenger en hel dag der; men, det er det gode muligheter for Etter at man er lei av å gå i butikker, kan man velge mellom å gå på kino, ut å spise, på badeland, på tivoli..... Konklusjon: Jonnas paradis!!!



/Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar