fredag 28. november 2008

Thanksgiving

Jeg overlevde, men det var bare så vidt. Feiret Thanksgiving sammen med stor-fammilien til en kollega i går, og det var heftige greier. Nesten som et sammenhengende måltid fra kl 12 til kl 21, kun avbrutt av soving på gulvet. Jeg fikk heldigvis lurt meg ut og lånt meg en hest slik at jeg fikk ridd en time. Det var en godt voksen araber med samme innstilling til livet som Lille My - livet er for kort til å stå i ro!


Tiril er nå i Norge med Heidi, og forstår på Heidi at de har tenkt å stille på en prøve eller to i Sverige hvis de kommer med. Blir spennende å se om Tiril husker gamle kunster eller har blitt helt ødelagt av for mye cowboy jakt. Det ble ialle fall veldig stille i huset uten hund.

Nå over helga kommer det fem kollegaer fra Norge som skal være her i over en uke. Det blir moro. Den 12. desember reiser jeg så hjem til Norge igjen og blir der til godt over jul :-)

Dagens link: www.meneo.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar