tirsdag 1. juni 2010

Terrorgruppe på 4 ben

Nå er jeg utrolig glad for at det bare er knappe 2 uker til valpene flytter! Hvordan vi har overlevd kull på rundt 10 stykker før, aner jeg ikke. I våken tillstand klekkes det ut de utroligste planer i løpet av dagen. Hva kan vi finne på? Hva kan bites i stykker? Hvor kan vi løpe? Hvor går det an å grave seg inn under? Hvilken plante er mest giftig? Og sånn går no dagan! Mulig jeg legger til øøøøøørsmå menneskelige preg på valgene terrorgruppen tar for tiden, men det føles som om de har møter om kvelden for å finne ut hvordan de kan overgå sine fantastiske sprell fra dagen før.

Godt at det i hvertfall er fint vær om dagen! Ingen sak å sette opp døra kl. seks om morgenen og lukke den ved 12-tida. Selvstendige og uredde valper blir det vel av en sånn oppvekst, så innkallinga er godt å ha - og nå begynner det å dette inn noen manglende brikker på den byggeklossen også. Synes de tidligere kullene har reagert litt raskere på lyden, men det kan hende at det har noe med de kresende ganer å gjøre. Kanskje ikke Friskies kattemat for juniorer er bra nok som godbiter?? Vi får ta det opp på kveldsmøtet!

Som tidligere skriver jeg mindre og mindre ettersom det skjer mer og mer. Logikk i praksis. Jeg prøver å løpe etter å ta nye bilder, så det dukker vel opp noen i løpet av uka.

Utenom valpene; nada. Bortsett fra intens trening fra Munti og min side. Vet ikke helt om den firbente synes det er mest spennende å bli kjørt til det samme vannet flere dager i uka, for å svømme over der et par ganger. Men, øvelse gjør mester?? Håpet er der i hvertfall!

Nei, ut i sola :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar