onsdag 8. september 2010

Stemme er fortsatt ekstrautstyr

...og noe som ikke følger med grunnpakka om dagen. Hvile er et nøkkelord, men når skal man få tid til det? Og er det virkelig god medisin og prate sammenhengende 3-4 timer hver kveld? Nja.... Antagelig blir det først i neste uke at jeg kan føre en normal samtale på telefon. Sett i lys av den rå latteren min kjære bror utbrøt forrige dagen når jeg tok telefonen, er nok den stemmen jeg har om dagen et kapittel for seg selv. At kursdeltagerne klarer å ta meg på alvor i disse dager er jo i og for seg  en bragd i seg selv!  Vel, vel. Syk og svak og ikke særlig arbeidslyst om dagen. Men, bra at mange "fornuftige" opgaver kan gjemmes bak noen timer foran pc'en og tolkes som VIKTIG arbeid!

Vår kjære nabo har så vidt begynt å treske, og hurra for det! Så utrolig lat man blir av sånt. Munti og jeg har brukt jordene til å reparere og diskutere etter helgens utskeielser. Nå er det derimot vann, vann og vann som står på planen mot helgens prøve. Motivert? Tja..!

Under en bildeserie fra NM-finalen på søndag. Kule bilder tatt av Kristine Humborstad!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar