lørdag 18. oktober 2008

John Deere - here I come

På vei hjem fra Sør Dakota tidligere denne uka så var faktisk Tiril i så pass god form at vi tok en liten jakttur. Faktisk fikk vi jaget opp en hare som jeg faktisk traff - faktisk på ganske langt hold og i fart. Synes jeg hører Øivind Veel mumle "Flaks!". Selv tror jeg det kan ha litt å gjøre med noen timer foran skytesimulatoren til Kristin og Trond. Åkke som - Tiril var fornøyd som bare det og de resterende timene østover gikk så lett som en plett!


I dag skal jeg, hvis været holder seg, hjem til en kollega av meg og kjøre (i alle fall få prøve litt) en av verdens største John Deer tresker. For de av dere som skjønner hva jeg snakker om (det gjelder i alle fall de på Nortura kontoret i Steinkjer) vet hvor stort det er. Jeg skal ta på meg John Deer t-skjorta, John Deer klokka og John Deer capsen.

D henne bli vara ja!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar