tirsdag 11. mars 2008

Kattegener?

Noen ganger lurer jeg på om Tiril har en underlig mix av katte og hundegener. I går var intet unntak! Tiril går under tilnavnet "ekorndødaren", så det er ikke stort vi ser av henne på tur. I parken ved Carlton college er det en enorm ekornfamilie som lever og det preger jo turene i stor grad (ser konturene av 3 hunder i det fjerne). I går forsvant Tiril i sedvanlig rakettfart innover skogen, og når jeg omsider kom gående etter fant jeg henne 2 meter oppe i et tre - speidende opp og opp... Det var vel et stakkars ekorn som hadde unnsluppet ekorndødaren, og gjemt seg inne i et hull i treet noen meter opp på stammen. Jeg kunne jo ikke annet enn å flire, og forbanne meg selv at kameraet ikke var med på turen! Ekorndødaren kom omsider når jeg ropte på henne, men det var med brekket på altså. Ulv i fåreklær er lille damen.


/Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar