fredag 7. mars 2008

Mer utdanning

Nei, jeg er ikke gal, eller kanskje litt. Surprise; jeg skal lese enda mer! Denne gangen er det noe jeg har gått og tenkt på en god stund, og nå er avgjørelsen tatt. Jeg har registrert meg som student på American College of Applied Science. Jeg skal ta en del videreutdanningskurs der, med fokus på hunder og problematferd. Skolen har treningscamp i Florida, og det er jo også et godt argument for å bli student der...! Ettersom jeg er naiv nordmann bryr jeg meg fortsatt ikke om tilbakemeldingene om at Florida er forferdelig hele året rundt med unntak av tidlig vår og sen høst Vel, de fleste fagene vil tas over nettet, så det er litt mindre ekstravagant enn det jeg liker å framstille det som!


Ellers hadde jeg en knakende fin ridetime i går! Jeg fikk låne hesten til en jeg vanligvis rir sammen med på mandager. Endelig en hest som ville framover! Det er jo det jeg er mest vant til da, bare at denne samtidig var kontrollerbar. Det er jo en nyhet for meg (unnskyld, Lille My!) Det har ikke blitt noe mer opprykk Erik, men jeg trives godt med det nivået jeg rir på nå. De driver og maser på meg om å begynne på sprangkurset som er på lørdager, men siden det blir mye hund i helgene framover kræsjer det. Hund er fortsatt førsteprioritet!

Til tirsdag er det nok en apportering på Horse and Hunt klubben. Teller på knappene om jeg skal dra. Siden Bjarne er borte tror jeg det bare blir Robin som følger med. De andre to får bli igjen hjemme. Det blir flere muligheter i april også, så KANSKJE jeg skal ta med Munti etterhvert - eller ikke. Vi får se om fornuften seirer...

Sitter og reloader resultatene fra Crufts. Det blir spennende og se hvordan det går med Jonna og Tobias! Det skal vel litt til for å overgå fjordåret, men det er jo lov å være optimist? Krysser fingrene!

/Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar