tirsdag 20. mai 2008

Mye skjer - lite rapportering!

Det har vært tyst fra Waternutserne på en god stund, og det er ikke for at det ikke skjer noe - heller hvert om! På løpende bånd har det vært besøk fra bror, tur til New York, jaktprøve hele helgen og besøk fra foreldrene mine. Midt oppe i det hele driver jeg med innspurten til økonomieksamen, og en case som skal løses før eksamen. Casen setter grå hår i hodet på meg, og det er godt jeg sitter alene når jeg holder på med det her... Reine Norlendingen i målet om dagen


Ellers ble barna til Tiril avkomsbeskrevet i helgen, og i går hadde jeg telefon fra Agneta med strålende tilbakemeldinger! Maken til hunder, og maken til eiere var dommen. Veldig gøy og høre, og veldig kjedelig at vi ikke fikk vært med på det. Dette blir siste gang med valpekull, for så og reise vekk fra hele greia! Bilder av alle hundene og eiere kommer fra Agneta om kort tid. Jeg skal legge ut mer om beskrivelsen da. Enn så lenge kan dere lese litt om avkomsbeskrivelsen hos Anne Lise.

I helgen var vi altså på nok en jaktprøve. Robin stilte 2 dager og ble godkjent begge dagene. Dette betyr tittelen Junior Hunter, og opprykk til Seniorklassen. Tiril stilte i Senior, men tok saken i egne hender på dobbeltmarkeringen. Det ble derfor bare en post, og takk for i dag. Mål framover; Robin opp i Senior, men først er det Muntis tur. Nå skal vi jobbe med sluttfinishen, og trene en god del vilt og teste han litt i prøvesituasjon med andre kastere og skudd. Vi fikk trent med han i vannet etter prøven på søndag, og det gikk fint.

Om et par dager reiser vi til Sør Dakota og skal være turister. Presidentene i fjellet og nasjonalpark er et par av målene. Vi skal ta bilder - lover!

Vi hørs - Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar