lørdag 8. mars 2008

Paradis på jord

I går var jeg på hestebutikken i Lakeville - vårt nærmeste store shoppingområde. Butikken Pleasant Hills Saddle Shop er paradis på jord hvis man er heste- og westerinteressert! Butikken har bl.a. Minnesotas største utvalg i cowboyboots, i tillegg til westersaler og annet hesteutstyr i alle varianter. Sjekk hjemmesiden her! Jeg har vært der et par ganger nå, og jeg må jo kjøpe meg et par skikkelig boots før jeg reiser hjem, ellers virker oppholdet i cowboy-land noe bortkasta! I går var det ridebukse som skulle kjøpes inn. Våren nærmer seg, i hvert fall i følge kalenderen, så nå er det vekk med stilongs og tjukke chaps.


I dag har jeg brent av et par hundre gærninger på Ikea. Jeg har ikke godt av å være for lenge alene hjemme, det er helt sikkert. Eller; kontoen vår har ikke godt av å være alene sammen med meg er det vel... Jeg ble inspirert av Tove som hadde vært på Ikea denne uka, så jeg tenkte jeg skulle kopiere henne. Jeg sørget for å ikke låse nøklene inn i bilen, så jeg kunne handle mer...

Ellers fikk jeg direkte overføring fra Omegns utprøving av apportkasteren Bjarne hadde med til Norge tidligere i dag. Det hørtes ut som det var suksess, så vi ønsker lykke til videre utover i sesongen!

/Heidi



P.s. Hvis det er noen som er fristet til å kjøpe hesteutstyr i butikken jeg linket til, så si i fra. Vi kjøper gjerne inn og tar det med når vi skal hjem. Alt annet enn sal, kanskje - når jeg tenker meg om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar