torsdag 21. februar 2013

Søvnmangel er oppskrytt

Vi nærmer oss normalen, tror jeg. Såret gror, og kompress-bruken er redusert kraftig de siste dagene. Vi krysser fingrene for at det fortsetter på samme viset.

Søvnmangelen gjør som kjent underverker med utseende, og Cathrine har foreslått agurk over øynene. Etter å ha myst på meg selv i speilet midt på natta etter 4 timer av-og-på søvn, veit jeg ikke helt om det holder med agurk. 

Valpene blir fôret etter prinsippet om positiv energibalanse, og ligner mer og mer på noen små stappa pølser enn noe annet. Ikke mye mas å være 3 og få alt som blir tilbudt, og litt til. Carmen er superflink og helt oppslukt, men har begynt å være med ut på små turer. Noen nye bilder under. Ønsker meg nytt kamera, som jeg alltid gjør når vi har valper. 
Enjoy!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar