tirsdag 19. februar 2013

We are making progress...

Stingene sitter i, Holm og Kvan begynner å få teken på både kompress og tape og gud vet hva. Carmen er ikke særlig interessert i bandasjestyret, så jeg tror dette kommer til å gå fint. Bare 8-9 dager til med dette, så... Nu vel, vi skal ikke snakke om timebetaling uansett, men jeg må innrømme at jeg tenker bittebittelitt på all den jobben fordelt på 3 stk. 500-grams flatvalper. Er det lov?

Hovedpersonen (valp) ser ut til å bry seg nada om alt oppstyret. Hun spiser og sover og ruller rundt, ja hun ser mer ut som en liten sumobryter enn noe annet. Carmen er gull, og gjør en flott jobb. Hvor de morsegenskapene kommer fra, vet jeg ikke. Ikke fra sin mor, det er helt sikkert. Jeg har forsøkt å merke den ene hannen (vi har jo kjøpt inn korrekturlakk, må vite. Skulle ha et stort kull...), men Carmen har ingen planer om at noe skal sitte på disse valpene. Jeg merker og blåser det tørt. Carmen steller det bort. Bare ikke kom med tips om at jeg skal hekle bånd i ulike farger, for der går grensa for meg. Korrekturlakk får det bli ;-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar